Centrum Pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Produkty:
Czy potrzebuję profilu Google My Business?
Tak, posiadanie profilu Google My Business jest niezbędne, aby otrzymywać opinie.
Jeśli jeszcze go nie masz, daj nam znać — pomożemy Ci go założyć.
Czy klienci potrzebują konta Google, żeby dodać opinię?
Tak, aby dodać opinię, klient musi mieć konto Google.
Na szczęście większość użytkowników już je ma – przez YouTube, Gmaila lub Mapy Google. Aż 93% właścicieli smartfonów posiada konto Google.
Czy tabliczki działają ze wszystkimi smartfonami?
Tak.
90% smartfonów obsługuje technologię NFC, a 100% może zeskanować kod QR.
Jak działa technologia zbliżeniowa?
Nasze tabliczki wykorzystują technologię NFC (Near Field Communication), powszechnie znaną jako technologia zbliżeniowa. To ta sama technologia, której używasz podczas płatności telefonem w sklepie.
Spokojnie – nasz chip przekazuje wyłącznie link do Twojego profilu i nie zbiera żadnych innych danych.
Chce zamówić większą ilość?
Jesteś franczyzobiorcą albo masz kilka lokali?
Dostosujemy się w 100% do Twoich potrzeb.
Porozmawiajmy – skontaktuj się z nami na b2b@taprate.pl
Czy są jakieś dodatkowe opłaty lub abonament do opłacenia?
Produkty TapRate kupuje się jednorazowo i nie ma żadnych dodatkowych opłat ani abonamentu. Po zakupie podstawki lub karty możesz z niej korzystać bezterminowo do zbierania opinii, bez żadnych powtarzających się kosztów.
Dostawa:
Kiedy mogę spodziewać się dostawy?
Standardowy czas przetwarzania zamówienia to 1-2 dni robocze, a średni czas dostawy dla wszystkich miejsc w Polsce wynosi około 2 dni. Prosimy jednak pamiętać, że w okresach wzmożonego popytu czas realizacji zamówienia i dostawy może się nieznacznie wydłużyć.
Mam problem ze śledzeniem przesyłki.
Przepraszamy za niedogodności! Proszę pamiętać, że rejestracja statusu przesyłki przez przewoźnika może zająć 1-2 dni robocze. Jeśli po tym czasie numer śledzenia nadal nie działa lub nie jest aktualizowany, skontaktuj się z nami na adres kontakt@ulyne.com. Pomożemy Ci uzyskać potrzebne informacje.
Jak mogę zaktualizować swoje dane lub anulować zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, wyślij wiadomość na kontakt@taprate.pl jak najszybciej, aby anulować lub zmodyfikować zamówienie. Nasz zespół przetwarza zamówienia bardzo szybko, ale dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoją prośbę.
Moje zamówienie zostało zagubione, uszkodzone lub niekompletne!
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania numeru śledzenia, lub jeśli paczka dotarła uszkodzona lub brakuje w niej jakiegoś elementu, skontaktuj się z nami! Napisz do nas na kontakt@taprate.pl, a my podejmiemy wszelkie działania, aby pomóc jak najszybciej.
Zwroty:
Jak mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Aby zwrócić lub wymienić produkt, prosimy o kontakt na adres: kontakt@taprate.pl. W wiadomości podaj numer zamówienia oraz informacje o produktach, które chcesz zwrócić lub wymienić. Zajmiemy się resztą!
Jak długo trwa zwrot pieniędzy?
Zwroty na kartę kredytową są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 5-10 dni roboczych i pojawią się na Twoim koncie bankowym.
Płatności:
Kiedy moja karta kredytowa zostanie obciążona?
Twoja karta kredytowa zostanie obciążona, gdy zamówienie zostanie zaakceptowane i przetworzone.
Co zrobić, jeśli moja płatność została odrzucona?
Jeśli płatność nie powiodła się, upewnij się, że wszystkie dane rozliczeniowe (takie jak kod bezpieczeństwa i adres rozliczeniowy są poprawne i zgodne z informacjami wprowadzonymi do naszego systemu.
Czy nadal potrzebujesz pomocy ?
Skontaktuj się z nami